Palaute digitaalisista koulutuspalveluista - ydinasiat
Organisaatio kerää systemaattisesti palautetta koulutuspalvelun laadusta ja digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntämisestä koulutuksen järjestämisessä ottaen huomioon myös tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden näkökulmat. Saatua palautetietoa hyödynnetään koulutuspalvelujen kehittämisessä palvelumuotoilun ohella.
Palautteen keräämisessä huomioitavaa
Mikä on relevanttia palautetta?
Mitä palautteissa kysytään ja miksi?
Miten palautetta kerätään?
Kuka palautetta kerää?
Missä opintojen vaiheissa palautetta kerätään?
Miten varmistetaan, että palautetta kerätään kaikilta asiakasryhmiltä ?
Miten huolehditaan, että palaute tavoittaa kaikki toimijat? Kenellä on oikeus tutustua palautteisiin?
Miten palautteet käsitellään?
Miten toimenpiteistä päätetään saatujen palautteiden perusteella?
Miten kehittämistyötä seurataan ja mitataan, mittarit?
Palaute digitaalisista koulutuspalveluista
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text
Text